Граматику Англійської мови можна вивчати за допомогою easy-english.com.ua
Тема: HOW MANY LEGS? ANIMAL’S WORLD
Підтема: ANIMALS
Мета:
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening
(продивится іншомовне відео - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички
- Speaking;
Виховувати прагнення до знань.
Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.62 -63), електронні
ресурси
Хід уроку:
1. Привітання -
Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети
уроку - Aim: Today we will speak about animals.
3. Введення в іншомовну
атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
1) Подання
та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
Опрацювати наступну нову лексику (cт.62-63):
a hippo
a monkey
a snake
a parrot
a zebra
an elephant
a giraffe
a lion
a crocodile
a hippo
a monkey
a snake
a parrot
a zebra
an elephant
a giraffe
a lion
a crocodile
2)
Розвиток умінь мовлення - Speaking:
3)
Розвиток умінь читання - Reading:Тренувальна вправа - читати тексти на ст.63.
4)
Розвиток умінь у письмі - Writing: Тренувальна вправа - прописати кожне нове слово по три строки у зошитах в клітинку.
5. Заключна частина уроку:
Домашнє
завдання - Homework: Вивчити лексику з теми. Кожне нове слово прописати у зошиті 3 строки. Тексти читати та перекладати.
Тема: HOW MANY LEGS? ANIMAL’S WORLD
Підтема:ADJECTIVES TO DESCRIBE ANIMALS, CHARACTERS AND PEOPLE
Мета:
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening
(продивится іншомовне відео - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички
- Speaking;
Виховувати прагнення до знань.
Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.64), електронні
ресурси
Хід уроку:
1. Привітання -
Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети
уроку - Aim: Today we will speak about animals.
3. Введення в іншомовну
атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
1) Подання
та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
2)
Розвиток умінь мовлення - Speaking: Тренувальна вправа - описати персонажів сторінки у підручнику (ст.64). Тренувати використання наступних мовленнєвих зразків:
I'm....
I'm...and....
I've got....and......
I'm....
I'm...and....
I've got....and......
3)
Розвиток умінь читання - Reading: Тренувальна вправа - читати та перекладати тексти на ст.64.
4)
Розвиток умінь у письмі - Writing: Вивчити скорочення:
I am = I'm
I have got = I've got
I am = I'm
I have got = I've got
5. Заключна частина уроку:
Домашнє тренувальне завдання - Homework: Вивчити лексику з теми. Кожне нове слово прописати у зошиті 3 строки. Текст читати та перекладати.
Домашнє тренувальне завдання - Homework: Вивчити лексику з теми. Кожне нове слово прописати у зошиті 3 строки. Текст читати та перекладати.
Тема: HOW MANY LEGS? ANIMAL’S WORLD
Підтема: ADJECTIVES TO DESCRIBE ANIMALS, CHARACTERS AND PEOPLE
Мета:
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening
(продивится іншомовне відео - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички
- Speaking;
Виховувати прагнення до знань.
Обладнання: робочий зошит, підручник (cт.65), електронні
ресурси
Хід уроку:
1. Привітання -
Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети
уроку - Aim: Today we will speak about animals.
3. Введення в іншомовну
атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
1) Подання
та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: повторити всю вивчену лексику з теми.
2)
Розвиток умінь мовлення - Speaking: Тренувальна вправа - відпрацювати правильне проізношення літеросполучень.
3)
Розвиток умінь читання - Reading: Вивчити правила читання сполучень літер (ст.65):
th - three mouth tooth teeth
ee - teeth tree feet geese green
Тексти на ст.65 - читати та перекладати.
th - three mouth tooth teeth
ee - teeth tree feet geese green
Тексти на ст.65 - читати та перекладати.
4)
Розвиток умінь у письмі - Writing: Кожне нове слово прописати 3 строки.
5. Заключна частина уроку:
Домашнє тренувальне завдання - Homework: Вивчити лексику з теми. Кожне нове слово прописати у зошиті 3 строки. Текст читати та перекладати
Тема: HOW MANY LEGS? ANIMAL’S WORLD
Підтема: PARTS OF THE BODY
Мета:
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening
(продивится іншомовне відео - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички
- Speaking;
Виховувати прагнення до знань.
Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.66), електронні
ресурси
Хід уроку:
1. Привітання -
Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети
уроку - Aim: Today we will speak about parts of the body.
3. Введення в іншомовну
атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
1) Подання
та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
Опрацювати нову лексику з теми:
head
ears
neck
tail
legs
body
eyes
mouth
nose
fingers
hand
toes
arm
feet
Опрацювати нову лексику з теми:
head
ears
neck
tail
legs
body
eyes
mouth
nose
fingers
hand
toes
arm
feet
2)
Розвиток умінь мовлення - Speaking: Проговорюємо кожне слово голосно.
3)
Розвиток умінь читання - Reading: текст на ст.66 - читати та перекладати.
4)
Розвиток умінь у письмі - Writing: Кожне нове слово прописати 3 строки.
5. Заключна частина уроку:
Домашнє тренувальне завдання - Homework: Вивчити лексику з теми. Впр.4 - переписати речення у робочий зошит. Текст (ст.66) читати та перекладати
Тема: HOW MANY LEGS? ANIMAL’S WORLD
Підтема:
Мета:
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening
(продивится іншомовне відео - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички
- Speaking;
Виховувати прагнення до знань.
Обладнання: робочий зошит, підручник(ст.67), електронні
ресурси
Хід уроку:
1. Привітання -
Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети
уроку - Aim: Today we will speak about parts of the body.
3. Введення в іншомовну
атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:\
4. Основна частина уроку:
1) Подання
та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
Опрацювати нову лексику з теми:
head
shoulders
knees
toes
eyes
ears
mouth
nose
finger
Опрацювати нову лексику з теми:
head
shoulders
knees
toes
eyes
ears
mouth
nose
finger
Впр.1, ст.67 - слухай та показуй, повторюй.
Впр.2, ст.67 - послухай та заспівай.
Впр.3 ст.67 - доторкнись та назви.
Впр.2, ст.67 - послухай та заспівай.
Впр.3 ст.67 - доторкнись та назви.
2)
Розвиток умінь мовлення - Speaking:
Мовленнєвий зразок:
Впр.5, ст.67
How many?
Мовленнєвий зразок:
Впр.5, ст.67
How many?
3)
Розвиток умінь читання - Reading:
Впр.6, скласти запитання та дати відповіді на нх.
4)
Розвиток умінь у письмі - Writing: Впр.4, ст 67 - Вибрати відповідне слово та переписати речення у робочий зошит.
5. Заключна частина уроку:
Домашнє
завдання - Homework: Вивчити лексику з теми. Виконати всі тренувальні вправи.
Тема: HOW MANY LEGS? ANIMAL’S WORLD
Підтема: PARTS OF THE BODY. ADJECTIVES TO DESCRIBE ANIMALS, CHARACTERS AND PEOPLE
Мета:
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening
(продивится іншомовне відео - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички
- Speaking;
Виховувати прагнення до знань.
Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.68), електронні
ресурси
Хід уроку:
1. Привітання -
Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети
уроку - Aim: Today we will speak about parts of the body.
3. Введення в іншомовну
атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
1) Подання
та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Впр.1,ст.68 - Слухати та показувати.
2)
Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1, ст 68.
3)
Розвиток умінь читання - Reading: Впр.2, ст.68 прочитати., Впр.4, ст.68 - текст прослухати та читати, Впр.5, ст.68 - текст прослухати та читати.
4)
Розвиток умінь у письмі - Writing: Впр.3, ст.68 - переписати слова у зошит, кожне слово прописати по 3 строки.
5. Заключна частина уроку:
Домашнє тренувальне завдання - Homework: Вивчити лексику з теми. Кожне нове слово прописати у зошиті 3 строки. Текст читати та перекладати.
Тема: HOW MANY LEGS? ANIMAL’S WORLD
Підтема: HOW CAN WE DESCRIBE ANIMALS
Мета:
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening
(продивится іншомовне відео - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички
- Speaking;
Виховувати прагнення до знань.
Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.69), електронні
ресурси
Хід уроку:
1. Привітання -
Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети
уроку - Aim: Today we will discuss how can we describe animals.
3. Введення в іншомовну
атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
1) Подання
та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
2)
Розвиток умінь мовлення - Speaking:Впр.1., ст.69 - складаємо запитання, запитуємо та відповідаємо.
3)
Розвиток умінь читання - Reading: Впр.1 ст.69, Впр.2 ст.69 - читати.
4)
Розвиток умінь у письмі - Writing: Впр.1 ст.69 - скласти запитання і дати відповіді на них та записати в робочий зошит.
5. Заключна частина уроку:
Домашнє
завдання - Homework: Вивчити лексику з теми. Виконати всі тренувальні вправи.
Тема: HOW MANY LEGS? ANIMAL’S WORLD
Підтема: STORY TIME
Мета:
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening
(продивится іншомовне відео - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички
- Speaking;
Виховувати прагнення до знань.
Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.70), електронні
ресурси
Хід уроку:
1. Привітання -
Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети
уроку - Aim: Today we will speak about story time.
3. Введення в іншомовну
атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
1) Подання
та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:Опрацювати та повторити всю лексику з теми.
2)
Розвиток умінь мовлення - Speaking:Впр.3 ст.70 - показати та проговорити.Впр.4 ст.70 - зіграти роль.
3)
Розвиток умінь читання - Reading:Впр.1, ст.70 - прослухати та прочитати., Впр.2 ст.70 - прчитати самостійно.
4)
Розвиток умінь у письмі - Writing: Прописати назви твари по 3 строки.
5. Заключна частина уроку:
Домашнє завдання - Homework: Повторити лексику з теми.Прописати назви тварин. Виконати всі тренувальні вправи.
Домашнє завдання - Homework: Повторити лексику з теми.Прописати назви тварин. Виконати всі тренувальні вправи.
Тема: HOW MANY LEGS? ANIMAL’S WORLD
Підтема: INTO YOUR PORTFOLIO
Мета:
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening
(продивится іншомовне відео - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички
- Speaking;
Виховувати прагнення до знань.
Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.71), електронні
ресурси
Хід уроку:
1. Привітання -
Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети
уроку - Aim: Today we will speak about monsters.
3. Введення в іншомовну
атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
1) Подання
та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Повторити всю лексику з теми.
2)
Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1 ст.71 - Послухати та заспівати. Впр.4 ст.71 - Розкажи про свого особистого монстрика.
3)
Розвиток умінь читання - Reading: Впр.2 ст.71 - Читати та перекладати.
4)
Розвиток умінь у письмі - Writing: Впр.3 ст.71 - намалюй свого особистого монстрика та напши про нього за зразком у підручнику.
5. Заключна частина уроку:
Домашнє завдання - Homework: Повторити всю лексику з теми. Зроби малюнок свого особистого монстрика та записати розповідь про нього у робочому зошиті. Виконати всі тренувальні вправи.
Домашнє завдання - Homework: Повторити всю лексику з теми. Зроби малюнок свого особистого монстрика та записати розповідь про нього у робочому зошиті. Виконати всі тренувальні вправи.
Тема: HOW MANY LEGS? ANIMAL’S WORLD
Підтема: INTO YOUR PORTFOLIO
Мета:
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.
Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.71), електронні ресурси
Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about animals.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Gjdnjhbnb dc. ktrcbre p ntvb/
2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Розказати про свою тваринку за зразком на ст.71.
3) Розвиток умінь читання - Reading: Скласти свой текст про свою тваринку та читати його.
4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Намалювати або виготовити тваринку та записати свою розповідь про неї за зразком на ст.71.
5. Заключна частина уроку:
Домашнє завдання - Homework: Повторити всю лексику з теми. Намалювати або виготовити тваринку та записати свою розповідь про неї за зразком на ст.71.
Домашнє завдання - Homework: Повторити всю лексику з теми. Намалювати або виготовити тваринку та записати свою розповідь про неї за зразком на ст.71.
Тема: HOW MANY LEGS? ANIMAL’S WORLD
Підтема: REVISION
Мета:
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.
Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.72 ), електронні ресурси
Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about animals fnd monsters.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Повторити всю лексику з теми. Впр.1 ст.72 - прослухати та знайти.
2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.2 ст.72 - проговорювати запитання та відповіді.
3) Розвиток умінь читання - Reading:Впр.2 ст.72 - читати текст.
4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Впр.3 ст.72 - Доповнити зразок необхідними словами та записати все у робочий зошит.
5. Заключна частина уроку:
Домашнє завдання - Homework: Повторити всю лексику з теми. Виконати всі тренувальні вправи. Впр.3 ст.72 - виконати у робочому зошиті.
Домашнє завдання - Homework: Повторити всю лексику з теми. Виконати всі тренувальні вправи. Впр.3 ст.72 - виконати у робочому зошиті.
Тема: HOW MANY LEGS? ANIMAL’S WORLD
Підтема: REVISION
Мета:
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.
Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.73), електронні ресурси
Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about animals.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Повторити всю лексику з теми.
2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.4 ст.73 - доповнити запитання та відповіді - проговорити.
3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.4 ст.73 - доповнювати запитання та відповіди необхідними словами та читати.
4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Впр.4 ст.73 - доповнити запитання та відповіді необхідними словами, скласти запитання та відповіді та записати їх у робочий зошит.
5. Заключна частина уроку:
Домашнє завдання - Homework: Повторити всю лексику з теми. Впр.4 ст.73 - доповнити запитання та відповіді необхідними словами, скласти запитання та відповіді та записати їх у робочий зошит.
Домашнє завдання - Homework: Повторити всю лексику з теми. Впр.4 ст.73 - доповнити запитання та відповіді необхідними словами, скласти запитання та відповіді та записати їх у робочий зошит.
Тема: DOING THINGS
Мета:
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.
Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.74-75), електронні ресурси
Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about doing our everyday activity.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up
4. Основна частина уроку:
1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Опрацювати нову лексику (ст.74-75). Кожне нове слово прописати у робочому зошиті по 3 строки.
bathroom
face
clothes
wash
clean
teeth
put on
go
bathroom
face
clothes
wash
clean
teeth
put on
go
2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1, 2, 3, 4, 5 ст.74-75 - проговорити.
Мовленнєві зразки:
wash my face
clean my teeth
put on my clothes
go to school
Мовленнєві зразки:
wash my face
clean my teeth
put on my clothes
go to school
3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.4, 5 ст.75 - читати та перекладати.
4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Впр.4, 5 ст.75 - кожне нове слово та фрази прописати у робочому зошиті.
bathroom
face
clothes
wash
clean
teeth
put on
go
wash my face
clean my teeth
put on my clothes
go to school
bathroom
face
clothes
wash
clean
teeth
put on
go
wash my face
clean my teeth
put on my clothes
go to school
5. Заключна частина уроку:
Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми. Повторити назви днів тижня.Впр.4, 5 ст.75 - кожне нове слово та фрази прописати у робочому зошиті.
Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми. Повторити назви днів тижня.Впр.4, 5 ст.75 - кожне нове слово та фрази прописати у робочому зошиті.
Тема: DOING THINGS
Мета:
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.
Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.76-77), електронні ресурси
Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about doing our everyday activity.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Опрацювати нову лексику (ст.76-77). Кожне нове слово прописати у робочому зошиті по 3 строки.
wake up
get up
catch the bus
have lunch
Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday
Saturday
Sunday
wake up
get up
catch the bus
have lunch
Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday
Saturday
Sunday
2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1, 2, ст.76 - проговорити.
3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.1, 2 ст.76, Впр.3, 4 ст.77- читати та перекладати.
4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Впр.6 ст.77 - вставити необхідні слова або my або your та записати у робочий зошит.
5. Заключна частина уроку:
Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми. Повторити назви днів тижня. Впр.6 ст.77.
Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми. Повторити назви днів тижня. Впр.6 ст.77.
Тема: DOING THINGS
Мета:
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.
Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.78), електронні ресурси
Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about doing our everyday activity.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Опрацювати нову лексику (ст.78). Кожне нове слово прописати у робочому зошиті по 3 строки.
play
jump
walk
fly
swing
eat
sleep
sit
hiss
cut
swim
speak
jump
walk
fly
swing
eat
sleep
sit
hiss
cut
swim
speak
2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1, 2, 3 ст.78 - проговорити.
3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.1, 2, 3 ст.78 - читати та перекладати.
4) Розвиток умінь у письмі - Writing: прописати нові слова та скопіювати фрази ст.78 у зошит.
5. Заключна частина уроку:
Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми. Прописати нові слова ,(по 3 строки) та скопіювати фрази ст.78 у зошит.
Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми. Прописати нові слова ,(по 3 строки) та скопіювати фрази ст.78 у зошит.
Тема: DOING THINGS
Мета:
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.
Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.79-80), електронні ресурси
Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about doing our everyday activity.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Опрацювати нову лексику (ст.79-80). Кожне нове слово прописати у робочому зошиті по 3 строки.
put
look
clean
make
frog
hop
walk
talk
put
look
clean
make
frog
hop
walk
talk
2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1, 2, 3 ст.79 - проговорити.
3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.1, 2, 3, 4,5 ст.80 - вивчити правила читання літеросполучень за допомогою навчального відео (див.вище) текст - читати та перекладати.
4) Розвиток умінь у письмі - Writing: прописати нові слова та скопіювати фрази ст.79 у зошит.
5. Заключна частина уроку:
Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми. Прописати нові слова ,(по 3 строки) та скопіювати фрази ст.79 у зошит.
Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми. Прописати нові слова ,(по 3 строки) та скопіювати фрази ст.79 у зошит.
Тема: DOING THINGS - Story time
Мета:
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.
Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.82), електронні ресурси
Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about doing our everyday activity.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Повторити всю нову лексику з теми(ст.74-82).
2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1, 2, 3 ст.82 - проговорити.
3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.1, 2, 3, ст.82 - читати та перекладати.
4) Розвиток умінь у письмі - Writing: скопіювати фрази ст.82 у зошит.
5. Заключна частина уроку:
Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми. Скопіювати фрази ст.82 у зошит.
Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми. Скопіювати фрази ст.82 у зошит.
Тема: DOING THINGS - Into your portfolio.
Мета:
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.
Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.83), електронні ресурси
Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about doing our everyday activity.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Повторити всю нову лексику з теми(ст.74-82).
2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1, 3 ст.83 - проговорити.
3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.1, 2, 3, ст.83 - читати та перекладати.
4) Розвиток умінь у письмі - Writing: намалювати свої дії, які виконуєш зранку та підписати їх англійською мовою, використовуючи лексику ст.74-82.
5. Заключна частина уроку:
Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми. Намалювати свої дії, які виконуєш зранку та підписати їх англійською мовою, використовуючи лексику ст.74-82.
Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми. Намалювати свої дії, які виконуєш зранку та підписати їх англійською мовою, використовуючи лексику ст.74-82.
Тема: DOING THINGS - Revision.
Мета:
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.
Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.84-85), електронні ресурси
Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about doing our everyday activity.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Повторити всю нову лексику з теми(ст.74-85).
2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1, 4 ст.84, Впр.5,6 ст.85 - проговорити.
3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.1 ст.84, Впр.6 ст.85 - читати та перекладати.
4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Впр.4 ст.84 - прописати назви днів тижня по три строки.
Sunday
Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday
Saturday
Sunday
Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday
Saturday
5. Заключна частина уроку:
Домашнє завдання - Homework: Повторити всю лексику з теми ст.74-85. Прописати назви днів тижня у робочому зошиті.
Домашнє завдання - Homework: Повторити всю лексику з теми ст.74-85. Прописати назви днів тижня у робочому зошиті.
Тема: DO YOU LIKE CARROTS?
Мета:
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.
Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.86-87), електронні ресурси
Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about food.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Повторити всю нову лексику з теми(ст.86-87).
chicken
lemonade
juice
sweets
fruit
yogurt
sandwich
cake
pizza
salad
lemonade
juice
sweets
fruit
yogurt
sandwich
cake
pizza
salad
2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1, 2, 3, 4 ст.86, Впр.5,6 ст.87 - проговорити.
3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.1,2,3,4 ст.86, Впр.5,6 ст.87 - читати та перекладати.
4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Впр.3 ст.86 - кожне нове слово прописати у робочих зошитах по 3 строки, Впр.6 ст.87 - записати і питання , і відповіді у робочих зошитах.
5. Заключна частина уроку:
Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми ст.86-87. Впр.3 ст.86 - кожне нове слово прописати у робочих зошитах по 3 строки, Впр.6 ст.87 - записати і питання , і відповіді у робочих зошитах.
Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми ст.86-87. Впр.3 ст.86 - кожне нове слово прописати у робочих зошитах по 3 строки, Впр.6 ст.87 - записати і питання , і відповіді у робочих зошитах.
Тема: DO YOU LIKE CARROTS?
Мета:
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.
Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.88-89), електронні ресурси
Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about food.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Повторити всю нову лексику з теми(ст.88-89).
2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1, 2, 3, 4 ст.88, Впр.1,2,3,4 ст.89 - проговорити.
3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.1,2,3,4 ст.88, Впр.1,2,3,4 ст.89 - читати та перекладати.
4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Впр.5 ст.88, Впр.5 ст.89 - письм.
5. Заключна частина уроку:
Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми ст.88-89. Впр.5 ст.88, Впр.65ст.89 - письмово у робочих зошитах.
Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми ст.88-89. Впр.5 ст.88, Впр.65ст.89 - письмово у робочих зошитах.
Тема: DO YOU LIKE CARROTS?
Мета:
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.
Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.90-91), електронні ресурси
Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about food.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Повторити всю нову лексику з теми(ст.90-91).
2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1, 2, 3, ст.90, Впр.1,2,3, ст.91 - проговорити.
3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.1,2,3,4 ст.90, Впр.1,2,3, ст.91 - читати та перекладати.
4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Впр.4 ст.91 - письм., прописати всю нову лексику - кожне слово 3 строки.
5. Заключна частина уроку:
Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми ст.90-91. Впр.4 ст.91 - письм., прописати всю нову лексику - кожне слово 3 строки.
Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми ст.90-91. Впр.4 ст.91 - письм., прописати всю нову лексику - кожне слово 3 строки.
Тема: DO YOU LIKE CARROTS?
Мета:
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.
Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.92), електронні ресурси
Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about food.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Повторити всю нову лексику з теми(ст.86-92).
2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1, 2, 3, 4 ст.92 - проговорити.
3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.1,2,3,4 ст.92- читати та перекладати.
4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Впр.4 ст.92 - письмово дати відповіді на запитання відповідно до тексту.
5. Заключна частина уроку:
Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми ст.86-92. Впр.4 ст.92 - письмово дати відповіді на запитання відповідно до тексту.
Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми ст.86-92. Впр.4 ст.92 - письмово дати відповіді на запитання відповідно до тексту.
Тема: DO YOU LIKE CARROTS?
Мета:
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.
Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.93), електронні ресурси
Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about food.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Повторити всю нову лексику з теми(ст.86-93).
2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1, 2, 3, 4 ст.93 - проговорити.
3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.1,2,3,4 ст.93- читати та перекладати.
4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Впр.6 ст.93 - письмово додати необхідні слова до речень..
5. Заключна частина уроку:
Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми ст.86-93. Впр.6 ст.93 - письмово додати необхідні слова до речень.
Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми ст.86-93. Впр.6 ст.93 - письмово додати необхідні слова до речень.
Тема: DO YOU LIKE CARROTS? Story time.
Мета:
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.
Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.94-95), електронні ресурси
Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about food.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Повторити всю нову лексику з теми(ст.86-95).
2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1, 2, 3 ст.94, Впр.4 ст.95 - проговорити.
3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.1,2,3 ст.94, Впр.4 ст.95- читати та перекладати.
4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Впр.5 ст.95 - записати віршик у робочих зошитах.
5. Заключна частина уроку:
Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми ст.86-95. Впр.5 ст.95 - записати віршик у робочих зошитах.
Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми ст.86-95. Впр.5 ст.95 - записати віршик у робочих зошитах.
Тема: DO YOU LIKE CARROTS? Іnto Your Portfolio.
Мета:
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.
Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.96), електронні ресурси
Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about food.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Повторити всю нову лексику з теми(ст.86-96).
2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1, 2, 3 ст.96 - проговорити.
3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.1,2,3 ст.96- читати та перекладати.
4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Впр.1 ст.96 - виготувати карточки з малюнками їжі та підписати англійською мовою кожну картку.
5. Заключна частина уроку:
Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми ст.86-96. Виготувати карточки з малюнками їжі та підписати англійською мовою кожну картку.
.
Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми ст.86-96. Виготувати карточки з малюнками їжі та підписати англійською мовою кожну картку.
Тема: DO YOU LIKE CARROTS? Revision.
Мета:
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.
Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.97-99), електронні ресурси
Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about food.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Повторити всю нову лексику з теми(ст.97-99).
2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1, 2, 3,4 ст.97 - проговорити.
3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.5, 6, 7 ст.98-99- читати та перекладати.
4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Впр.7 ст.99 - скопіювати текст у робочих зошитах.
5. Заключна частина уроку:
Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми ст.97-99. Впр.7 ст.99 - скопіювати текст у робочих зошитах..
SEASONS AND CLOTHES.
Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми ст.97-99. Впр.7 ст.99 - скопіювати текст у робочих зошитах..
SEASONS AND CLOTHES.
Мета:
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.
Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.100-101), електронні ресурси
Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about seasons and clothes.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Повторити всю нову лексику з теми(ст.100-101).
2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1, 2, 3,4, 5 ст. 100 - проговорити.
3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.1, 2 ст. 100, Впр.1 ст.101- читати та перекладати.
4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Впр.5 ст.101 - намалювати пори року та підписати англійською мовою у робочих зошитах.
5. Заключна частина уроку:
Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми ст.97-99. Впр.7 ст.99 - скопіювати текст у робочих зошитах..
Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми ст.97-99. Впр.7 ст.99 - скопіювати текст у робочих зошитах..
Комментариев нет:
Отправить комментарий