2 клас





Граматику Англійської мови можна вивчати за допомогою easy-english.com.ua


Тема: HOW MANY LEGS? ANIMALS WORLD

Підтема: ANIMALS

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.62 -63), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about animals.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:



4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:


Опрацювати наступну нову лексику (cт.62-63):
a hippo
a monkey
a snake
a parrot
a zebra
an elephant
a giraffe
a lion
a crocodile
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking:


      3) Розвиток умінь читання - Reading:Тренувальна вправа - читати тексти на ст.63.
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Тренувальна вправа  - прописати кожне нове слово по три строки у зошитах в клітинку.

5. Заключна частина уроку:
    Домашнє завдання - Homework: Вивчити лексику з теми. Кожне нове слово прописати у зошиті 3 строки. Тексти читати та перекладати.



Тема: HOW MANY LEGS? ANIMALS WORLD

Підтема:ADJECTIVES TO DESCRIBE ANIMALS, CHARACTERS AND PEOPLE

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.64), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about animals.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:

4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:


      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Тренувальна вправа - описати персонажів сторінки у підручнику (ст.64). Тренувати використання наступних мовленнєвих зразків:
I'm....
I'm...and....
I've got....and......
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Тренувальна вправа - читати та перекладати тексти на ст.64.
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Вивчити скорочення:
I am = I'm
I have got = I've got

5. Заключна частина уроку:
    Домашнє тренувальне завдання - Homework: Вивчити лексику з теми. Кожне нове слово прописати у зошиті 3 строки. Текст читати та перекладати.



Тема: HOW MANY LEGS? ANIMALS WORLD

ПідтемаADJECTIVES TO DESCRIBE ANIMALS, CHARACTERS AND PEOPLE

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (cт.65), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about animals.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:


4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: повторити всю вивчену лексику з теми.
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Тренувальна вправа - відпрацювати правильне проізношення літеросполучень.
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Вивчити правила читання сполучень літер (ст.65):
th - three mouth tooth teeth
ee -  teeth  tree  feet geese green
Тексти на ст.65 - читати та перекладати.
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Кожне нове слово прописати 3 строки.

5. Заключна частина уроку:
    Домашнє тренувальне завдання - Homework: Вивчити лексику з теми. Кожне нове слово прописати у зошиті 3 строки. Текст читати та перекладати





ТемаHOW MANY LEGS? ANIMALS WORLD

Підтема: PARTS OF THE BODY

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.66), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about parts of the body.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:

4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
Опрацювати нову лексику з теми:
head
ears
neck
tail
legs
body
eyes
mouth
nose
fingers
hand
toes
arm
feet
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Проговорюємо кожне слово голосно.
      3) Розвиток умінь читання - Reading: текст на ст.66 - читати та перекладати.
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Кожне нове слово прописати 3 строки.

5. Заключна частина уроку:
     Домашнє тренувальне завдання - Homework: Вивчити лексику з теми. Впр.4 - переписати речення у робочий зошит. Текст (ст.66) читати та перекладати



ТемаHOW MANY LEGS? ANIMALS WORLD

ПідтемаPARTS OF THE BODY.  ADJECTIVES TO DESCRIBE ANIMALS, CHARACTERS AND PEOPLE

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник(ст.67), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about parts of the body.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:\



4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
Опрацювати нову лексику з теми:
head
shoulders
knees
toes
eyes
ears
mouth
nose
finger
    Впр.1, ст.67 - слухай та показуй, повторюй.  
    Впр.2, ст.67 - послухай та заспівай.
    Впр.3 ст.67 - доторкнись та назви.
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking:
Мовленнєвий зразок:
Впр.5, ст.67
How many?
      3) Розвиток умінь читання - Reading:
Впр.6, скласти запитання та дати відповіді на нх.
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Впр.4, ст 67 - Вибрати відповідне слово та переписати речення у робочий зошит.

5. Заключна частина уроку:
   Домашнє завдання - Homework: Вивчити лексику з теми. Виконати всі тренувальні вправи.



ТемаHOW MANY LEGS? ANIMALS WORLD

ПідтемаPARTS OF THE BODY.  ADJECTIVES TO DESCRIBE ANIMALS, CHARACTERS AND PEOPLE

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.68), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about parts of the body.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:



4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Впр.1,ст.68 - Слухати та показувати.
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1, ст 68.
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.2, ст.68 прочитати., Впр.4, ст.68 - текст прослухати та читати, Впр.5, ст.68 - текст прослухати та читати.
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Впр.3, ст.68 - переписати слова у зошит, кожне слово прописати по 3 строки.

5. Заключна частина уроку:
     Домашнє тренувальне завдання - Homework: Вивчити лексику з теми. Кожне нове слово прописати у зошиті 3 строки. Текст читати та перекладати.



ТемаHOW MANY LEGS? ANIMALS WORLD

Підтема: HOW CAN WE DESCRIBE ANIMALS

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.69), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will discuss how can we describe animals.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:


4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:

      
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking:Впр.1., ст.69 - складаємо запитання, запитуємо та відповідаємо.
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.1 ст.69, Впр.2 ст.69 - читати.
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Впр.1 ст.69 - скласти запитання і дати відповіді на них та записати в робочий зошит.

5. Заключна частина уроку:
     Домашнє завдання - Homework: Вивчити лексику з теми. Виконати всі тренувальні вправи.



ТемаHOW MANY LEGS? ANIMALS WORLD

Підтема: STORY TIME

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.70), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about story time.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:



4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:Опрацювати та повторити всю лексику з теми.
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking:Впр.3 ст.70 - показати та проговорити.Впр.4 ст.70 - зіграти роль.
      3) Розвиток умінь читання - Reading:Впр.1, ст.70 - прослухати та прочитати., Впр.2 ст.70 - прчитати самостійно.
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Прописати назви твари по 3 строки.

5. Заключна частина уроку:
    Домашнє завдання - Homework: Повторити лексику з теми.Прописати назви тварин. Виконати всі тренувальні вправи.



ТемаHOW MANY LEGS? ANIMALS WORLD

Підтема: INTO YOUR PORTFOLIO

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.71), електронні ресурси

Хід уроку:

1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about monsters.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:



4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Повторити всю лексику з теми.
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1 ст.71 - Послухати та заспівати. Впр.4 ст.71 - Розкажи про свого особистого монстрика.
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.2 ст.71 - Читати та перекладати.
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Впр.3 ст.71 - намалюй свого особистого монстрика та напши про нього за зразком у підручнику.

5. Заключна частина уроку:
    Домашнє завдання - Homework: Повторити всю лексику з теми. Зроби малюнок свого особистого монстрика та записати розповідь про нього у робочому зошиті. Виконати всі тренувальні вправи.


Тема: HOW MANY LEGS? ANIMALS WORLD

ПідтемаINTO YOUR PORTFOLIO

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.71), електронні ресурси

Хід уроку:

1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about animals.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:

4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Gjdnjhbnb dc. ktrcbre p ntvb/
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Розказати про свою тваринку за зразком на ст.71.
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Скласти свой текст про свою тваринку та читати його.
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Намалювати або виготовити тваринку та записати свою розповідь про неї за зразком на ст.71.

5. Заключна частина уроку:
    Домашнє завдання - Homework: Повторити всю лексику з теми. Намалювати або виготовити тваринку та записати свою розповідь про неї за зразком на ст.71.



Тема: HOW MANY LEGS? ANIMALS WORLD

Підтема: REVISION

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.72 ), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about animals fnd monsters.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:

4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Повторити всю лексику з теми. Впр.1 ст.72 - прослухати та знайти.
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.2 ст.72 - проговорювати запитання та відповіді.
      3) Розвиток умінь читання - Reading:Впр.2 ст.72 - читати текст.
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Впр.3 ст.72 - Доповнити зразок необхідними словами та записати все у робочий  зошит.

5. Заключна частина уроку:
    Домашнє завдання - Homework: Повторити всю лексику з теми. Виконати всі тренувальні вправи. Впр.3 ст.72 - виконати у робочому зошиті.



Тема: HOW MANY LEGS? ANIMALS WORLD

Підтема: REVISION

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.73), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about animals.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:

4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Повторити всю лексику з теми.
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.4 ст.73 - доповнити запитання та відповіді - проговорити.
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.4 ст.73 - доповнювати запитання та відповіди необхідними словами та читати.
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Впр.4 ст.73 - доповнити запитання та відповіді необхідними словами, скласти запитання та відповіді та записати їх у робочий зошит.

5. Заключна частина уроку:
    Домашнє завдання - Homework: Повторити всю лексику з теми. Впр.4 ст.73 - доповнити запитання та відповіді необхідними словами, скласти запитання та відповіді та записати їх у робочий зошит.



Тема: DOING THINGS

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.74-75), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about doing our everyday activity.

3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up

4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Опрацювати нову лексику (ст.74-75). Кожне нове слово прописати у робочому зошиті по 3 строки.
bathroom
face
clothes
wash
clean
teeth
put on
go
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1, 2, 3, 4, 5 ст.74-75  - проговорити.
Мовленнєві зразки:
wash my face
clean my teeth
put on my clothes
go to school
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.4, 5 ст.75 -  читати та перекладати.
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Впр.4, 5 ст.75 - кожне нове слово та фрази прописати у робочому зошиті.
bathroom
face
clothes
wash
clean
teeth
put on
go
wash my face
clean my teeth
put on my clothes
go to school

5. Заключна частина уроку:
    Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми. Повторити назви днів тижня.Впр.4, 5 ст.75 - кожне нове слово та фрази прописати у робочому зошиті.



Тема: DOING THINGS

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.76-77), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about doing our everyday activity.

3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Опрацювати нову лексику (ст.76-77). Кожне нове слово прописати у робочому зошиті по 3 строки.
wake up
get up
catch the bus
have lunch
Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday
Saturday
Sunday
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1, 2, ст.76  - проговорити.
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.1, 2 ст.76, Впр.3, 4 ст.77-  читати та перекладати.
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Впр.6 ст.77 - вставити необхідні слова або my або your та записати у робочий зошит.

5. Заключна частина уроку:
    Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми. Повторити назви днів тижня. Впр.6 ст.77.



Тема: DOING THINGS

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.78), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about doing our everyday activity.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Опрацювати нову лексику (ст.78). Кожне нове слово прописати у робочому зошиті по 3 строки.
play
jump
walk
fly
swing
eat
sleep
sit
hiss
cut
swim
speak
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1, 2, 3 ст.78  - проговорити.
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.1, 2, 3 ст.78 -  читати та перекладати.
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: прописати нові слова та скопіювати фрази ст.78 у зошит.

5. Заключна частина уроку:
    Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми. Прописати нові слова ,(по 3 строки) та скопіювати фрази ст.78 у зошит.



Тема: DOING THINGS

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.79-80), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about doing our everyday activity.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Опрацювати нову лексику (ст.79-80). Кожне нове слово прописати у робочому зошиті по 3 строки.
put
look
clean
make
frog
hop
walk
talk
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1, 2, 3 ст.79  - проговорити.
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.1, 2, 3, 4,5 ст.80 -  вивчити правила читання літеросполучень за допомогою навчального відео (див.вище) текст - читати та перекладати.
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: прописати нові слова та скопіювати фрази ст.79 у зошит.

5. Заключна частина уроку:
    Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми. Прописати нові слова ,(по 3 строки) та скопіювати фрази ст.79 у зошит.



Тема: DOING THINGS - Story time

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.82), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about doing our everyday activity.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Повторити всю нову лексику з теми(ст.74-82).
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1, 2, 3 ст.82  - проговорити.
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.1, 2, 3,  ст.82 - читати та перекладати.
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: скопіювати фрази ст.82 у зошит.

5. Заключна частина уроку:
    Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми.  Скопіювати фрази ст.82 у зошит.



Тема: DOING THINGS - Into your portfolio.

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.83), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about doing our everyday activity.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:

4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Повторити всю нову лексику з теми(ст.74-82).
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1,  3 ст.83  - проговорити.
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.1, 2, 3,  ст.83 - читати та перекладати.
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: намалювати свої дії, які виконуєш зранку та підписати їх англійською мовою, використовуючи лексику ст.74-82.

5. Заключна частина уроку:
    Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми.  Намалювати свої дії, які виконуєш зранку та підписати їх англійською мовою, використовуючи лексику ст.74-82.



Тема: DOING THINGS - Revision.

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.84-85), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about doing our everyday activity.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Повторити всю нову лексику з теми(ст.74-85).
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1,  4 ст.84, Впр.5,6 ст.85  - проговорити.
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.1  ст.84, Впр.6 ст.85 - читати та перекладати.
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Впр.4 ст.84 - прописати назви днів тижня по три строки.

Sunday
Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday
Saturday

5. Заключна частина уроку:
    Домашнє завдання - Homework: Повторити всю лексику з теми ст.74-85. Прописати назви днів тижня у робочому зошиті.



Тема: DO YOU LIKE CARROTS?

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.86-87), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about food.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Повторити всю нову лексику з теми(ст.86-87).
chicken
lemonade
juice
sweets
fruit
yogurt
sandwich
cake
pizza
salad
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1, 2, 3,  4 ст.86, Впр.5,6 ст.87  - проговорити.
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.1,2,3,4  ст.86, Впр.5,6 ст.87 - читати та перекладати.
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing:  Впр.3 ст.86 - кожне нове слово прописати у робочих зошитах по 3 строки, Впр.6 ст.87 - записати і питання , і відповіді у робочих зошитах.

5. Заключна частина уроку:
    Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми ст.86-87. Впр.3 ст.86 - кожне нове слово прописати у робочих зошитах по 3 строки, Впр.6 ст.87 - записати і питання , і відповіді у робочих зошитах.



Тема: DO YOU LIKE CARROTS?

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.88-89), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about food.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Повторити всю нову лексику з теми(ст.88-89).


      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1, 2, 3,  4 ст.88, Впр.1,2,3,4 ст.89  - проговорити.
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.1,2,3,4  ст.88, Впр.1,2,3,4 ст.89 - читати та перекладати.
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing:  Впр.5 ст.88,  Впр.5 ст.89 - письм.

5. Заключна частина уроку:
    Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми ст.88-89. Впр.5 ст.88, Впр.65ст.89 - письмово у робочих зошитах.



Тема: DO YOU LIKE CARROTS?

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.90-91), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about food.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:

4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Повторити всю нову лексику з теми(ст.90-91).
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1, 2, 3,   ст.90, Впр.1,2,3, ст.91  - проговорити.
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.1,2,3,4  ст.90, Впр.1,2,3, ст.91 - читати та перекладати.
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing:  Впр.4 ст.91 - письм., прописати всю нову лексику - кожне слово 3 строки.

5. Заключна частина уроку:
    Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми ст.90-91.   Впр.4 ст.91 - письм., прописати всю нову лексику - кожне слово 3 строки.



Тема: DO YOU LIKE CARROTS?

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.92), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about food.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Повторити всю нову лексику з теми(ст.86-92).
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1, 2, 3, 4  ст.92  - проговорити.
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.1,2,3,4  ст.92- читати та перекладати.
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing:  Впр.4 ст.92 - письмово дати відповіді на запитання відповідно до тексту.

5. Заключна частина уроку:
    Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми ст.86-92. Впр.4 ст.92 - письмово дати відповіді на запитання відповідно до тексту. 



Тема: DO YOU LIKE CARROTS?

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.93), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about food.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Повторити всю нову лексику з теми(ст.86-93).
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1, 2, 3, 4  ст.93  - проговорити.
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.1,2,3,4  ст.93- читати та перекладати.
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing:  Впр.6 ст.93 - письмово додати необхідні слова до речень..

5. Заключна частина уроку:
    Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми ст.86-93.  Впр.6 ст.93 - письмово додати необхідні слова до речень.



Тема: DO YOU LIKE CARROTS? Story time.

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.94-95), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about food.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Повторити всю нову лексику з теми(ст.86-95).
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1, 2, 3  ст.94, Впр.4 ст.95  - проговорити.
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.1,2,3  ст.94, Впр.4 ст.95- читати та перекладати.
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing:  Впр.5 ст.95 - записати віршик у робочих зошитах.

5. Заключна частина уроку:
    Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми ст.86-95.  Впр.5 ст.95 - записати віршик у робочих зошитах.



Тема: DO YOU LIKE CARROTS? Іnto Your Portfolio.

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.96), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about food.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Повторити всю нову лексику з теми(ст.86-96).
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1, 2, 3  ст.96  - проговорити.
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.1,2,3  ст.96- читати та перекладати.
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing:  Впр.1 ст.96 - виготувати карточки з малюнками їжі та підписати англійською мовою кожну картку.

5. Заключна частина уроку:
    Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми ст.86-96. Виготувати карточки з малюнками їжі та підписати англійською мовою кожну картку.



Тема: DO YOU LIKE CARROTS? Revision.

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.97-99), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about food.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:


4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Повторити всю нову лексику з теми(ст.97-99).
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1, 2, 3,4  ст.97  - проговорити.
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.5, 6, 7  ст.98-99- читати та перекладати.
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing:  Впр.7 ст.99 - скопіювати текст у робочих зошитах.

5. Заключна частина уроку:
    Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми ст.97-99. Впр.7 ст.99 - скопіювати текст у робочих зошитах..



SEASONS AND CLOTHES.

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.100-101), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about seasons and clothes.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:


4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Повторити всю нову лексику з теми(ст.100-101).
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Впр.1, 2, 3,4, 5  ст. 100  - проговорити.
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Впр.1, 2 ст. 100, Впр.1 ст.101- читати та перекладати.
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing:  Впр.5 ст.101 - намалювати пори року та підписати англійською мовою у робочих зошитах.

5. Заключна частина уроку:
    Домашнє завдання - Homework: Вивчити всю лексику з теми ст.97-99. Впр.7 ст.99 - скопіювати текст у робочих зошитах..
 .

Комментариев нет:

Отправить комментарий