8 клас


КОНТРОЛЬНА РОБОТА WRITING

GRAMMAR TEST

Вправа 1. Дописати відповідні зворотні займенники:

1. How did the children amuse….. this afternoon?

2. When you all have had a swim, you should dry …. with towels.

3. Quick! Jimmy has hurt ……!

4. May I introduce ….?

5. All the people in the meeting introduced …… to us.

6. I hope the children behaved……

7. My dad cut…. while shaving yesterday.

8. We had lovely holidays in Paris and enjoyed ….. very much.

9. You mustn’t blame ….. for the accident.

10. Don’t worry about the dog. It can look after ………

 

Вправа 2. Дописати зворотні займенники там де потрібно:

1.       He went out of the pool, picked up a towel and ……. (вытерся)
2. I tried to study but I just couldn’t ……. (
сосредоточится)
3. Jack and I first………. at the party five years ago.
4. You’re always rushing about. Why don’t you ……..?
5. I overslept last night.
I didn’t have time to ……………………. or have breakfast.

 

Вправа 3. Fill in the gaps with the right forms of the verbs in brackets to complete the following English sentences in Present Perfect Tense.

Начало формы

1. They  London this month. (leave)
2. I 
 a long letter from father this week. (get)
3. She (just) 
; she will speak to you in a minute. (come)
4. We 
 her since she arrived to our city. (know)
5. I 
 your name. (forget)
6. He 
 the door. (close)
7. He 
 it since we left him. (do)
8. I 
 him my last penny. (give)

Вправа  4. Complete the sentences with the past perfect of the verb in brackets.
Use contractions where possible.

Начало формы

  1. Kevin(go) home by the time I arrived.score
  2. Ethan suddenly realised that he(leave) his laptop on the train.score
  3. Mum was annoyed because I(not clean) my room.score
  4. (they / study) English before they went to the USA?score
  5. We were hungry because(not eat).score
  6. My phone didn't work because I(charge) it.score
  7. Why didn't you want to watch the film?(you / see) it before?score
  8. Sally was embarrassed because she(forget) her dad's birthday.Конец формыКонец формы





Граматику Англійської мови можна вивчати за допомогою easy-english.com.ua


Тема: MUSIC

Підтема: Урок корекції знань, умінь та навичок.

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (cт.113-116), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about music.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:



4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
          Виконати наступну тренувальну вправу задля закріплення ЛО з теми:
Впр.1а, ст.115-116
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.2, 6, ст.113-114
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Виконати наступну тренувальну вправу:
Впр.3, ст.113
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.4, 5, 7, ст.114

5. Заключна частина уроку:
     Домашнє завдання - Homework: Вивчити ЛО з теми. Вивчити граматичний матеріал. Виконати всі тренувальні вправи.



Тема: COUNTRIES, PEOPLE, LIFESTILE: THE UNITED KINGDOM AND UKRAINE

Підтема: Мої друзі по листуванню.

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.116-118), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will start to talk about countries, people, lifestile. The United Kingdom and Ukraine.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:



4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
          Опрацювати наступні ЛО з теми:
the Internet cafe
confident
ambitious
fault
quick-tempered
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.2,5, ст.117-118
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.3, ст.117
Впр.1, ст.116
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.4,6,7, ст.117-118

5. Заключна частина уроку:
     Домашнє завдання - Homework: Вивчити ЛО з теми. Вивчити граматичний матеріал.
Виконати всі тренувальні вправи.



ТемаCOUNTRIES, PEOPLE, LIFESTILE: THE UNITED KINGDOM AND UKRAINE.

Підтема: Вільний час підлітків.

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.119-121), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will talk about your free time.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:



4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
          Виконати наступну тренувальну вправу задля опрацювання ЛО з теми:
Впр.2, ст.120
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Виконати наступну тренувальну вправу:
Впр.1, ст.119
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.2, ст.119-120
Впр.3, ст.121
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Виконати наступну тренувальну вправу:
Впр.4, ст.121

5. Заключна частина уроку:
     Домашнє завдання - Homework: Вивчити ЛО з теми. Вивчити граматичний матеріал.
Виконати всі тренувальні вправи.



Тема: COUNTRIES, PEOPLE, LIFESTILE: THE UNITED KINGDOM AND UKRAINE 

Підтема: Вільний час підлітків.

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.121-123), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about your free time.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:



4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.2, ст120 - повторити ЛО з теми
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.6, ст.121
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.7, ст.122-123
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Виконати наступну тренувальну вправу:
Впр.8, ст.123

5. Заключна частина уроку:
     Домашнє завдання - Homework: Вивчити ЛО з теми. Вивчити граматичний матеріал.
Виконати всі тренувальні вправи.



ТемаCOUNTRIES, PEOPLE, LIFESTILE: THE UNITED KINGDOM AND UKRAINE

Підтема: Клімат і погода.

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.123-125), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will learn everything about the weather.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:



4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
          Виконати наступні тренувальні вправи задля опрацювання Ло з теми:
Впр.1, 2, ст.123-124  
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.4, ст.125
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.1, т.123-124
Впр.2, ст. 124-125
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.3, 5 ст.125

5. Заключна частина уроку:
     Домашнє завдання - Homework: Вивчити ЛО з теми. Вивчити граматичний матеріал.
Виконати всі тренувальні вправи. Граматичний довідник за посиланням: easy-english.com.ua



ТемаCOUNTRIES, PEOPLE, LIFESTILE: THE UNITED KINGDOM AND UKRAINE

Підтема: За будь-якої погоди

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.126-127), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim:Today we will speak about the weather.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:



4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
          Виконати наступні тренувальні вправи: Опрацювати ЛО з теми відповідно до Впр.3, ст.126-127
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.1, 4, ст.126-127
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.3, ст.126-127
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.2,5,ст.126-127
Впр.6, ст.127

5. Заключна частина уроку:
     Домашнє завдання - Homework: Вивчити ЛО з теми. Вивчити граматичний матеріал.
Виконати всі тренувальні вправи. Граматичний довідник за посиланням: easy-english.com.ua



ТемаCOUNTRIES, PEOPLE, LIFESTILE: THE UNITED KINGDOM AND UKRAINE

Підтема: Біля карти Великої Британії.

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.128-130), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim:Today we will speak about Great Britain.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
          Виконати наступні тренувальні вправи: Опрацювати ЛО з теми відповідно до ст.128-130 (підручник)
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.4-6, ст.129-130
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.2, 3, ст.128-129
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.1,ст.128
Впр.7, ст.130

5. Заключна частина уроку:
     Домашнє завдання - Homework: Вивчити ЛО з теми. Вивчити граматичний матеріал. 
Виконати всі тренувальні вправи. Граматичний довідник за посиланням: easy-english.com.ua
Впр.1,ст.128, Впр.7, ст.130 (письм.)



ТемаCOUNTRIES, PEOPLE, LIFESTILE: THE UNITED KINGDOM AND UKRAINE

Підтема: Велика Британія.

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Опрацювання граматичного матеріалу - Вживання означеного артикля the.
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.131-133), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim:Today we will speak about Great Britain.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up


4. Основна частина уроку:

      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
          Виконати наступні тренувальні вправи: Опрацювати ЛО з теми відповідно до ст.131-133 (підручник)
     2) Опрацювання граматичного матеріалу - Вживання означеного артикля the. За допомогою у вивченні граматичного матеріалу звертатися за посиланням easy-english.com.ua


      3) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.3-5, ст.132-133
      4) Розвиток умінь читання - Reading: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.2, ст.131-132
      5) Розвиток умінь у письмі - Writing: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.4b,ст.133
Впр.6, ст.133

5. Заключна частина уроку:
     Домашнє завдання - Homework: Вивчити ЛО з теми. Вивчити граматичний матеріал. 
Виконати всі тренувальні вправи. Граматичний довідник за посиланням: easy-english.com.ua
Впр.4b,ст.133, Впр.6, ст.133 (письм.)



ТемаCOUNTRIES, PEOPLE, LIFESTILE: THE UNITED KINGDOM AND UKRAINE

Підтема: Велика Британія. Як живуть англійці?

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Опрацювання граматичного матеріалу - Вживання означеного артикля the.
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.134-136), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim:Today we will speak about Great Britain.

3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
          Виконати наступні тренувальні вправи: Опрацювати ЛО з теми відповідно до ст.134-136 (підручник)
     2) Опрацювання граматичного матеріалу - Вживання означеного артикля the. За допомогою у вивченні граматичного матеріалу звертатися за посиланням easy-english.com.ua
     3) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.4, ст.136
      4) Розвиток умінь читання - Reading: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.2, ст.134-135
      5) Розвиток умінь у письмі - Writing: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.2,ст.134-135
Впр.5, ст.136

5. Заключна частина уроку:
     Домашнє завдання - Homework: Вивчити ЛО з теми. Вивчити граматичний матеріал. Виконати всі тренувальні вправи. Граматичний довідник за посиланням: easy-english.com.ua Впр.2,ст.134-135, Впр.5, ст.136 (письм.)



ТемаCOUNTRIES, PEOPLE, LIFESTILE: THE UNITED KINGDOM AND UKRAINE

Підтема: Різні країни - різні звичаї

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Опрацювання граматичного матеріалу - Вживання означеного артикля the.
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.136-139), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim:Today we will speak about the traditions of different countries.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
          Виконати наступні тренувальні вправи: Опрацювати ЛО з теми відповідно до ст.136-139 (підручник)

     2) Опрацювання граматичного матеріалу - Зміни в непрямій мові. За допомогою у вивченні граматичного матеріалу звертатися за посиланням easy-english.com.ua
     3) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.1, ст.136
Впр.4, ст.139
      4) Розвиток умінь читання - Reading: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.2, ст.137
      5) Розвиток умінь у письмі - Writing: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.3,ст.139
Впр.5, ст.139

5. Заключна частина уроку:
     Домашнє завдання - Homework: Вивчити ЛО з теми. Вивчити граматичний матеріал. Виконати всі тренувальні вправи. Граматичний довідник за посиланням: easy-english.com.ua Впр.3,ст.139, Впр.5, ст.139 (письм.)



ТемаCOUNTRIES, PEOPLE, LIFESTILE: THE UNITED KINGDOM AND UKRAINE

Підтема: Любіть Україну.

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Опрацювання граматичного матеріалу - Вживання означеного артикля the.
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.139-142), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim:Today we will speak about Ukraine.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
          Виконати наступні тренувальні вправи: Опрацювати ЛО з теми відповідно до ст.139-142 (підручник)


     2) Опрацювання граматичного матеріалу - Зміни в непрямій мові. За допомогою у вивченні граматичного матеріалу звертатися за посиланням easy-english.com.ua

     3) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.1, ст.139
Впр.3, ст.140

      4) Розвиток умінь читання - Reading: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.4, ст.141 - читати та перекладати

      5) Розвиток умінь у письмі - Writing: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.5,ст.142
Впр.6, ст.142



5. Заключна частина уроку:

     Домашнє завдання - Homework: Вивчити ЛО з теми. Вивчити граматичний матеріал. Виконати всі тренувальні вправи. Граматичний довідник за посиланням: easy-english.com.ua Впр.5,ст.142, Впр.6, ст.142 (письм.)



ТемаCOUNTRIES, PEOPLE, LIFESTILE: THE UNITED KINGDOM AND UKRAINE

Підтема: Біля карти України. Україна, як живуть українці?

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Опрацювання граматичного матеріалу - Вживання означеного артикля the.
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.143-148), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim:Today we will speak about Ukraine.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
          Виконати наступні тренувальні вправи: Опрацювати ЛО з теми відповідно до ст.143-148 (підручник)
Впр.2 ст.143-144
Впр.2 ст.147
      2) Опрацювання граматичного матеріалу - Неозначені артиклі а| an . За допомогою у вивченні граматичного матеріалу звертатися за посиланням easy-english.com.ua
     3) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.6, ст.146
Впр.1, 4, 5, ст.147-148
      4) Розвиток умінь читання - Reading: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.2, ст.143-144 - читати та перекладати
Впр. 2 ст.147
      5) Розвиток умінь у письмі - Writing: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.2, 5,ст.143-146
Впр.7, ст.146
Впр.6, ст.148

5. Заключна частина уроку:
     Домашнє завдання - Homework: Вивчити ЛО з теми. Вивчити граматичний матеріал. Виконати всі тренувальні вправи. Граматичний довідник за посиланням: easy-english.com.ua Впр.2, 5,ст.143-146, Впр.7, ст.146, Впр.6, ст. 148 (письм.)

УВАГА!  08.05.2020 (П'ЯТНИЦЯ) - КОНТРОЛЬНА РОБОТА! READING (ЧИТАННЯ - ПОТРІБНО БУДЕ ПРОЧИТАТИ ТЕКСТ, ЗРОЗУМІТИ ЙОГО ЗМІСТ ТА ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ ДО ТЕКСТУ). ТЕРМІН ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ БУДЕ ОБМЕЖЕНИЙ РАНКОМ 08.05.2020




КОНТРОЛЬНА РОБОТА - КОНТРОЛЬ ЧИТАННЯ - READING

Інстркуція - уважно прочитати текст, зрозуміти зміст, виконати всі завдання до тексту.
Фото із своїми відповідями надіслати на вайбер на номер - 063 989 89 03.
Reading test для 8 класу.
School in the Slums
  • Slums – трущобы
  • Locks – замки
  • Guards — охранники
  • Permission — разрешение
Mellish school is in the slums of Brooklyn for pupils between twelve and fifteen years of age. There are about 1500 pupils there, and 90 teachers.
It’s a problem school, perhaps one of the most difficult schools in America. The white teachers can’t walk to the school because they may be attacked. They all drive to school, and their cars have special locks. There’s always a black policeman at the door of the school. He has a radio contact with the school guards. Pupils must have a written permission from the teacher if they want to go to the toilet. There’s a guard outside the washroom. Only one child can go into the washroom at a time, and he can’t stay there long.
The children who live in that district go to that school. They are all black children. However, why do the teachers work there?
“It’s very hard of course,” says Jane Flinch, a forty- five-year-old teacher. Most children have problems at home. Some of them are beaten by their parents. Some of them sleep at the lessons because they had to work at night. Some of the children get sick at the lessons because they didn’t have breakfast or even a meal for a day or two.
It’s the love of the job that keeps the teachers in that school. They teach and do social work. They feel that they are doing something good for the children who need help.
“There’s also the problem of violence,” says one of the teachers. “Sometimes when I go into a class, I can feel that some of the children are like a dynamite. However, I feel quite safe. I am sure that other pupils will help me.” There is very little money for teaching in that school. There is no money to buy food for the children.
The principal of the school has been there for many years. A lot of his happy optimism has gone. “No, I’m not optimistic about the future. Look around you,” he says and points out of the window at the high wall round the school. ”It’s not a very bright sight: buildings have holes instead of the windows, shops are closed, groups of people are sitting on the steps of the houses. They have nowhere to go and nothing to do.”
“We need money,” he says, “money is the only way to help this school and these people, and, of course, jobs for the people.”
Завдання до тексту.
Exercise 1. Обрати правильну відповідь:
1. Mellish school is for
a) small children.
b) older children.
c) small and older children.
2.The white teachers can’t walk to school because
a) they live far from the school.
b) they don’t like to walk.
c) it’s dangerous for them.
3.There’s a policeman
a) at the door of the school.
b) near the toilet.
c) outside the washroom.
4.The white teachers work there because
a) they can’t find a better job.
b) they love their job.
c) they get a lot of money there.
5.The school needs
a) more money
b) more teachers.
c) more policemen.
Exercise 2.  Say if the statements are true (+), false (-) or not mentioned (0).
  1. Mellish school is in the slums of Mexico.
  2. Most children have problems at home.
  3. Mellish a problem school.
  4. The principal of the school has 5 children in his family.
  5. The school needs money.
  6. It’s good salary that keeps the teachers in that school.
Exercise 3. Answer the questions.
  1. Where is Mellish school situated?
  2. How many pupils are there in the school?
  3. Is it hard or easy for the teachers to work in this school?
  4. Why do some of the pupils sleep during the lessons?
  5. Is the principal optimistic?
Exercise 4. Заповнити пропуски одним відповідним словом.
  1. Mellish school is one of the most difficult schools in ___________.
  2. The ___________ teachers can’t walk to the school because they may be attacked.
  3. Pupils must have a written permission from the teacher if they want to go to the ___________.
  4. The teachers teach and do __________ work.
Exercise 5. Write about the problems of Mellish school.



КОНТРОЛЬНА РОБОТА - КОНТРОЛЬ ПИСЬМА - WRITING

Інстркуція - уважно прочитати завдання,  виконати всі завдання 
Фото із своїми відповідями надіслати на вайбер на номер - 063 989 89 03.



I. Complete with the correct future form of the verb in brackets .
  1. Don’t worry. I _______________ (show) you how the camera works.
  2. Oh no! I forgot to call Violet. I ______________ (call) her now.
  3. We __________________ (fly) to Madrid on Friday. Here are our tickets.
  4. I’m really tired. I think ___________________ (go) straight to bed.
  5. Look at those cars. They _______________________ (crash)!


II. Complete the sentences with one of the present tenses.
  1. Mike often ____________________ (talk) about politics.
  2. I ____________________ (have) lunch at the moment. Can I call you back later?
  3. What’s so funny? Why ___________________ (you / laugh)?
  4. Charles has got a very big stamp collection. He _______________ (collect) since he was six.
  5. I ____________________ (never / be) to Scotland.


IІІ. Complete with the article the  where necessary.
  1. _____ largest city in _____ China is _____ Shanghai.
  2. That was _____ most amazing story I’ve ever heard.
  3. I called _____ doctor and he said I should stay at _____ home for three days.
  4. Have you read _____ book I gave you before you went to _____ Black Sea?
  5. I’m meeting _____ Mr Roberts at _____ airport this afternoon.


КОНТРОЛЬНА РОБОТА - КОНТРОЛЬ ТЕМАТИЧНИЙ - SPEAKING

Інстркуція - Write a few sentences: express your point of view on the following. Use the questions given below as a plan.
Фото із своїми відповідями надіслати на вайбер на номер - 063 989 89 03.


1, If it is important to keep traditions and why? (5 sentences)
2. Which countries are famous for their traditions and why? (5 sentences)
3. If there are old traditions in Great Britain and what they are? (5 sentences)
4. Why the British are considered to be  conservative people? (5 sentences)



КОНТРОЛЬНА РОБОТА – КОНТРОЛЬ РОЗУМІННЯ ІНОЗЕМНОЇ  МОВИ
Інструкція: проглянути текст, зрозуміти зміст, виконати тестове завдання, відповіді надіслати на вайбер за номером 063 989 89 03
Jim and Della
Jim and Della were two young people, husband and wife. They loved each other dearly. They lived in a small room in an old house in one of the dirty streets of New York. They worked from early morning till late at night, but they got very little money for their work. And still they had two things which were very dear to them – Jim’s watch and Della’s beautiful hair.
Christmas was coming and Della wanted to give Jim a nice present, but she had no money. She really didn’t know what to do. She sat on the sofa and began to cry. Suddenly an idea came to her. She got up and stood in front of the mirror and looked at her beautiful long hair. Then she left the house and in a few minutes she was already at hairdresser’s shop.
Will you buy my hair?” she asked. The hairdresser looked at her hair and said, “Yes, I will. It’s fine hair. I can give you twenty dollars for it.” Della was very happy. She took the money and went to buy a present for her husband. In one of the shops she saw a very beautiful watch-chain. “I’ll buy it, Jim will be very glad,” she said to herself. “He needs a chain for his watch.”
So Della bought a gold watch-chain as a Christmas present for Jim. When she got home, Jim was already there waiting for her. He looked at his smiling little wife and understood everything.
Why did you do it?” he asked.
Dear Jim, my hair will grow and I wanted to give you a present. Here it is,” and she put the watch-chain into his hand.
The beautiful chain, Della’s present, was of no use to him. He had sold his gold watch to buy a Christmas present for his wife. He took a packet out of his pocket and gave it to Della. She opened it and saw two beautiful combs, the combs that she had seen in a shop window and had wanted for so long.
1Listen to the text « Jim and Della» and choose the correct item to complete the sentence.
1.Jim and Della were .
a.       husband and wife
b.      sister and brother
c.       friends
2.They lived in .
a.       London
b.      Paris
c.       New York
3.Their room was in .
a.       a rich house
b.      an old house
c.       their own house
4.They were .
a.       lazy
b.      rich
c.       poor
5.They had two things dear to them- .
a.       Jim’s gold watch and Della’s beautiful hair
b.      a big house and a beautiful garden
c.       a music box and a magic boo
6.was coming.
a.       New Year
b.      Christmas
c.       Women’s Day
7.Della wanted .
a.       to buy a New Year Tree
b.      to buy Jim a nice present
c.       to visit her mother
8.She went to .
a.       the hairdresser’s shop
b.      her mother
c.       the cinema
9.Della sold her hair for .
a.       twenty-five dollars
b.      twenty dollars
c.       twenty pounds
10.She bought .
a.       the combs she had wanted for a long time
b.      a gold watch chain for Jim
c.       a gold watch for Jim
11.Jim bought .
a.       flowers for Della
b.      a gold watch

c.       beautiful combs for Della




ТемаCOUNTRIES, PEOPLE, LIFESTILE: THE UNITED KINGDOM AND UKRAINE

Підтема: Різні способи життя

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Опрацювання граматичного матеріалу - Вживання означеного артикля the.
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.149), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim:Today we will speak about different ways of life.

3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:




4. Основна частина уроку:

      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
          Виконати наступні тренувальні вправи: Опрацювати ЛО з теми відповідно до ст.149 (підручник)
Впр.1 ст.149
      2) Опрацювання граматичного матеріалу - Пряма/непряма мова . За допомогою у вивченні граматичного матеріалу звертатися за посиланням easy-english.com.ua
     3) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.1, ст.149
Впр.2, ст.149
      4) Розвиток умінь читання - Reading: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.2, ст.149 - читати та перекладати
Впр. 2 ст.147
      5) Розвиток умінь у письмі - Writing: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.2,ст.149

5. Заключна частина уроку:
     Домашнє завдання - Homework: Вивчити ЛО з теми. Вивчити граматичний матеріал. Виконати всі тренувальні вправи. Граматичний довідник за посиланням: easy-english.com.ua Впр.2,ст.149 (письм.)



ТемаCOUNTRIES, PEOPLE, LIFESTILE: THE UNITED KINGDOM AND UKRAINE

Підтема: Урок корекції знань, умінь та навичок.

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Опрацювання граматичного матеріалу - пряма, непряма мова.
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.150-152), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim:Today we will speak about different ways of life.


3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:




4. Основна частина уроку:

      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
          Виконати наступні тренувальні вправи: Опрацювати ЛО з теми відповідно до ст.150-152 (підручник)
      2) Опрацювання граматичного матеріалу - Пряма/непряма мова . За допомогою у вивченні граматичного матеріалу звертатися за посиланням easy-english.com.ua
     3) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.5, ст.152
      4) Розвиток умінь читання - Reading: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.3, 4, ст.150-151 - читати та перекладати
      5) Розвиток умінь у письмі - Writing: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.6,ст.152

5. Заключна частина уроку:
     Домашнє завдання - Homework: Вивчити ЛО з теми. Вивчити граматичний матеріал. Виконати всі тренувальні вправи. Граматичний довідник за посиланням: easy-english.com.ua Впр.6,ст.152 (письм.)



ТемаCOUNTRIES, PEOPLE, LIFESTILE: THE UNITED KINGDOM AND UKRAINE

Підтема: "Мрії канадського соловейка" - домашнє читання.

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Опрацювання граматичного матеріалу - пряма, непряма мова.
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.182-188), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim:Today we will speak about different ways of life.



3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:




4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
          Виконати наступні тренувальні вправи: Опрацювати ЛО з теми відповідно до ст.182-188 (підручник)
      2) Опрацювання граматичного матеріалу - Пряма/непряма мова . За допомогою у вивченні граматичного матеріалу звертатися за посиланням easy-english.com.ua
     3) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.10, 12, 14 ст.187
      4) Розвиток умінь читання - Reading: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.1, ст.182-184 - читати та перекладати
      5) Розвиток умінь у письмі - Writing: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.2,ст.184
Впр.16, ст.188

5. Заключна частина уроку:
     Домашнє завдання - Homework: Вивчити ЛО з теми. Вивчити граматичний матеріал. Виконати всі тренувальні вправи. Граматичний довідник за посиланням: easy-english.com.ua Впр.2,ст.184 (письм.), Впр.16 ст.188.



REVISION - ПОВТОРЕННЯ

ТемаCOUNTRIES, PEOPLE, LIFESTILE: THE UNITED KINGDOM AND UKRAINE

Підтема: Біля карти Великої Британії.

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.128-130), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim:Today we will speak about Great Britain.

3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
          Виконати наступні тренувальні вправи: Опрацювати ЛО з теми відповідно до ст.128-130 (підручник)
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.4-6, ст.129-130
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.2, 3, ст.128-129
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.1,ст.128
Впр.7, ст.130

5. Заключна частина уроку:
     Домашнє завдання - Homework: Вивчити ЛО з теми. Вивчити граматичний матеріал. 
Виконати всі тренувальні вправи. Граматичний довідник за посиланням: easy-english.com.ua
Впр.1,ст.128, Впр.7, ст.130 (письм.)


Комментариев нет:

Отправить комментарий