6 клас


КОНТРОЛЬНА РОБОТА

TEST - GRAMMAR

 

1. Записати числівники словами.

Н-р:   the 34th  - the thirty-fourth (тридцать-четвертый)

  1. the 12th                                                           6. the 60th
  2. the 91st                                                           7. the 37th                                                              
  3. the 15th                                                           8. the 46th
  4. the 22nd                                                          9. the 58th
  5. the 73rd                                                          10. the 89th

2. Записати дати словами.

Н-р:   The New Year is on (31.12). – The New Year is on the thirty-first of December. (Новый год - тридцать первого декабря.)

  1. The Women’s Day is on (08.03).
  2. Victory Day is on (09.05).
  3. Christmas in Ukraine is on (06.01).
  4. Christmas in America is on (25.12).
  5. St. Valentine’s Day is on (14.02).
  6. Halloween is on (31.10).

3.Present Simple. – поставити дієслова у відповідну форму

1. I (to do) morning exercises.
2. He (to work) at a factory.
3. She (to sleep) after dinner.
4. We (to work) part-time.
5. They (to drink) tea every day.
6. Mike (to be) a student.
7. Helen (to have) a car.
8. You (to be) a good friend.
9. You (to be) good friends.
10. It (to be) difficult to remember everything.

4.Past simple – Поставити дієслова у відповідну форму

1.      I (be) born in 1999

2.      We (meet) 2 months ago

3.      I (go) to the park at the weekend

4.      I (not catch) watch you say

5.      I (become) a director 4 years ago

6.      I (have) some chicken for breakfast

 



КОНТРОЛЬНА РОБОТА
Написати твір на тему : My favourite kind of sport.




Граматику Англійської мови можна вивчати за допомогою easy-english.com.ua

Тема: УКРАЇНА. КИЇВ.

Підтема: Київ - столиця України.

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (cт.134-140), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about Kyiv.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:




4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
          Опрацювати лексику по темі ст.134-140 - записати у словники

      
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.1, ст.134
Впр.3,4, ст.139
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.2, ст.139
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.6, ст.140
Впр.5, ст.140

5. Заключна частина уроку:
     Домашнє завдання - Homework: Вивчити нову лексику по темі. Виконати всі тренувальні вправи. Повторити граматичний матеріал за допомогою easy-english.com.ua 



ТемаУКРАЇНА. КИЇВ.

Підтема: Екскурсія по столиці.

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.140-141), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim:Today we will speak about Kyiv.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:

4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
          Опрацювати лексику по темі ст.134-140 - записати у словники
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.1, ст.140-141
      3) Розвиток умінь читання - Reading:Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.2, ст.141
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Виконати наступні тренувальні вправи:
          Скласти діалог за зразком вправи 2 ст.141 та записати у зошит.

5. Заключна частина уроку:
    Домашнє завдання - Homework: Вивчити нову лексику по темі. Виконати всі тренувальні вправи. Повторити граматичний матеріал за допомогою easy-english.com.ua 



ТемаУКРАЇНА. КИЇВ.

Підтема: Визначні пам'ятки Києва.

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (141-142), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about Kyiv.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:



4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
          Опрацювати лексику по темі ст.134-140 - записати у словник.
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Виконати наступну тренувальну вправу:
Впр.5, ст.142
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Виконати наступну тренувальну вправу:
Впр.3, ст.141
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Виконати наступну тренувальну вправу:
Впр.6, ст.142

5. Заключна частина уроку:
     Домашнє завдання - Homework: Вивчити нову лексику по темі. Виконати всі тренувальні вправи. Повторити граматичний матеріал за допомогою easy-english.com.ua 



Тема: УКРАЇНА. КИЇВ. 

Підтема: Ориєнтування містом.

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (143-145), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about Kyiv.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:



4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
          Опрацювати лексику по темі ст.134-140 - записати у словники
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.3,4, ст.144
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.1, ст.143-144
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.5, ст.145

5. Заключна частина уроку:
    Домашнє завдання - Homework: Вивчити нову лексику по темі. Виконати всі тренувальні вправи. Повторити граматичний матеріал за допомогою easy-english.com.ua 




ТемаУКРАЇНА. КИЇВ.

Підтема: Дорожні знаки та вивіски. Вказуємо напрямок.

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (145-148), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about Kyiv.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:

4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
          Опрацювати лексику по темі ст.134-148 - записати у словники

      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.1, ст145
Впр.3, ст.147
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.4, ст.148
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.5, ст.148

5. Заключна частина уроку:
     Домашнє завдання - Homework: Вивчити нову лексику по темі. Виконати всі тренувальні вправи. Повторити граматичний матеріал за допомогою easy-english.com.ua 



ТемаУКРАЇНА. КИЇВ.

Підтема: Шкільна екскурсія до Київа.

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.149-151), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about Kyiv.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:

4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
          Опрацювати лексику по темі ст.134-151 - записати у словники
Впр.1, ст.149
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.3,4, ст.150
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.2, ст.149-150
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Виконати наступну тренувальну вправу:
Впр.5, ст.151

5. Заключна частина уроку:
     Домашнє завдання - Homework: Вивчити нову лексику по темі. Виконати всі тренувальні вправи. Повторити граматичний матеріал за допомогою easy-english.com.ua  



ТемаУКРАЇНА. КИЇВ.

Підтема: Гості з Великої Британії.

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.152-154), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about Kyiv and about our guests from Great Britain.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:

4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
          Опрацювати лексику по темі ст.152-154 - записати у словники
Впр.2, ст.152
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.4, 5  ст.153
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.1, ст.152
Впр.2 ст.152
Впр.3 ст.152-153
Впр.5 ст. 153
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Виконати наступну тренувальну вправу:
Впр.6, ст.154 - написати за поданим зразком.

5. Заключна частина уроку:
     Домашнє завдання - Homework: Вивчити нову лексику по темі. Виконати всі тренувальні вправи. Повторити граматичний матеріал за допомогою easy-english.com.ua . Впр.6, ст.154 - написати за поданим зразком.



ТемаУКРАЇНА. КИЇВ.

Підтема: Музеї та церкви Київа..

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Ознайомлення з новою граматичною темою - Present Perfect Tense
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.154-157), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will continue our speaking about Kyiv.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
          Опрацювати лексику по темі ст.154-157 - записати у словники
      2) Опрацювати граматичний матеріал на  тему : Present Perfect Tense - Теперішній Доконаний час - за допомогою easy-english.com.ua

      3) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.1  ст.154
Впр.4, 5 ст.156
      4) Розвиток умінь читання - Reading: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.2 ст.155 - читати та перекладати
Впр.3 ст.155 - читати та перекладати
      5) Розвиток умінь у письмі - Writing: Виконати наступну тренувальну вправу:
Впр.6, ст.157 - написати за поданим зразком.

5. Заключна частина уроку:
     Домашнє завдання - Homework: Вивчити нову лексику по темі. Виконати всі тренувальні вправи. Повторити граматичний матеріал за допомогою easy-english.com.ua . Впр.6, ст.157- написати за поданим зразком.



Тема: ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ - SCHOOL LIFE.

Підтема: Шкільні предмети..

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Ознайомлення з новою граматичною темою - порядкові числівники
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.160-162), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will continue our speaking about school life and about school subjects.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:

      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
          Опрацювати лексику по темі ст.160-162 - записати у словники
      2) Опрацювати граматичний матеріал на  тему : Порядкові числівники - за допомогою easy-english.com.ua
3) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.1  ст.160
Впр.2, 5 ст.161
Впр.5 ст.162
      4) Розвиток умінь читання - Reading: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.2 ст.161 - читати та перекладати
Впр.3 ст.161 - читати та перекладати
Впр.4 ст.161 - відповідати на запитання до тексту.
Впр.5 ст.162
Впр.6 ст162
      5) Розвиток умінь у письмі - Writing: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.5 ст.162 - письм.
Впр.6, ст.162 - письм.

5. Заключна частина уроку:

     Домашнє завдання - Homework: Вивчити нову лексику по темі. Виконати всі тренувальні вправи. Повторити граматичний матеріал за допомогою easy-english.com.ua . Впр.5, 6, ст.162- письм.



Тема: ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ - SCHOOL LIFE.

Підтема: Розклад уроків. Улюблений предмет.

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.163-166), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will continue our speaking about school life and about school subjects.

3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:
4. Основна частина уроку:

      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
          Опрацювати лексику по темі ст.163-166 - записати у словники
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.1  ст.163
Впр.2  ст.163
Впр.4 ст.166
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.3 ст.165 - читати та перекладати
Впр.5 ст.166 - читати та перекладати
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Виконати наступні тренувальні вправи:
Написати електронного листа другові про школу.

5. Заключна частина уроку:
     Домашнє завдання - Homework: Вивчити нову лексику по темі. Виконати всі тренувальні вправи. Повторити граматичний матеріал за допомогою easy-english.com.ua . Написати електронного листа другові про школу.



Тема: ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ - SCHOOL LIFE.

Підтема: Чи добре ми знаємо географію. Континенти.

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.167-173), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will continue our speaking about school life and we will talk about such a subject as Geography.

3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:


4. Основна частина уроку:


      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
          Опрацювати лексику по темі ст.167-173 - записати у словники

      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.2  ст.168
Впр.3,4  ст.169-170
Впр.5 ст.172-173
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.1 ст.167 - читати та перекладати
Впр.2 ст.168 - читати та перекладати
Впр.1,2,3 ст.171-172
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.5, ст.170 - письм.
Впр.6 ст.173 - письм.

5. Заключна частина уроку:
     Домашнє завдання - Homework: Вивчити нову лексику по темі. Виконати всі тренувальні вправи. Повторити граматичний матеріал за допомогою easy-english.com.ua . Впр.5 ст.170 - письм, Впр.6 ст.173 - письм.



КОНТРОЛЬНА РОБОТА - КОНТРОЛЬ ЧИТАННЯ - READING.
Інстркуція - уважно прочитати текст, зрозуміти зміст, 
1 завдання - обрати правильну відповідь,
2. завдання - визначити чи правда чи кривда у ствердженні, позначити або плюсом (+) або мінусом (-) поряд із номером речення. 

3 завдання - написати відповіді на запитання.

Фото із своїми відповідями надіслати на вайбер на номер - 063 989 89 03.


My New School Is Fantastic”
Rita Nelson is fourteen, and she has changed her school because her parents moved to another town this summer.
Let me tell you about my new school. I’m having a great time. All pupils are very friendly, but it’s very different from my old school. I can tell you! First of all school starts at 8.00 here, a whole, hour before it did in that school. This morning I forgot about it and got to school ten minutes late, so the teacher put a note into my record-book. I was really angry!
There are a lot of other differences in this school, of course. We have seven lessons here almost every day. What else? The school day is different, too. In my former school we finished school at 3.00, and then most pupils went home. Here we finish lessons at 3.30, and then most pupils go to sports practice. Well, they love sports here.
I joined gymnastics and football clubs here. A lot of girls play football in this school. I had my first practice yesterday, and I feel tired today.
Another important thing here is learning to do practical things. Their metal and wood shops are like small factories, and we are taught to drive as well. It’s fantastic. I had my first lesson in driving a tractor yesterday.”

I.Choose the right answer. – Обрати правильну відповідь:

1.Rita Nelson is _______
a) 13    b) 14         c) 15

2.Lessons in Rita’s previous school started at
a) 7 o’clock      b) 8 o’clock    c) 9 o’clock

3.Rita has _______ lessons every day.
a) 5            b) 6               c) 7

4.Rita’s lessons are over at
a) 3. 00       b) 3.30       c) 4.00

5.After lessons most pupils go
a) to sports practice b) home     c) for a walk

II.True or false? – Правда (+) чи кривда (-):
1.      Rita doesn’t like her new school.
2.      Today Rita came to school in time.
3.      Student don’t love sports in the new school.
4.      Many girls play football in the new school.
5.      Rita likes to drive a tractor.

III.Answer the questions on the text – Написати відповіді на запитання:
1.      Why has Rita changed her school?
2.      When do the lessons begin?
3.      Why did the teacher put a note into Rita’s record-book?
4.      What clubs did she join?



КОНТРОЛЬНА РОБОТА - КОНТРОЛЬ ПИСЬМА - WRITING


I. Fill in the blanks with the following words. Use only one word in each space.
be successful            round           foreign languages         by boat         was awarded          is situated
  1.        David can speak three ………………… English, French and German.
  2.        Japan ……………. in  Asia.
  3.        If you work hard, you’ll ………… in your career.
  4.        The winners will travel ………… from Australia to New Zealand.
  5.        I went on a tour …….. Siberia.
  6.        The famous scientist ……… a Nobel Prize in 1999.
II. Put in the if needed.
1. …. Houses of Parliament       ent.
6         Netherlands
2. …...Trafalgar Square.
7. ….. Tower of London
3. …. Atlantic Ocean
8. ….. Australia
4. …. Big Ben
9. …..Russian Federation
5. …. Buckingham Palace
10. …. France

III.  Express the same using passive constructions.
1. John R.R. Tolkien wrote his famous novel “The Lord of the Rings” in 1965.
2.  Our football team will win the prize.
3. The students use computers at the lesson.
4. The writer will publish his new book next year.
5. A group of artists organized this original exhibition.
6. Thousands of tourists visit London every month.

IV
Write some interesting facts about London. (20 речень)



КОНТРОЛЬНА РОБОТА - КОНТРОЛЬ ТЕМАТИЧНИЙ - SPEAKING

Інстркуція - Write a short story about the best trip you ever had. Use the questions given below as a plan. -  Написати невеличку розповідь про свою найкращу поїздку. Використовуй запитання, які подані нижче, як план. Використовуй підручник (ст.96-117).
Фото із своїми відповідями надіслати на вайбер на номер - 063 989 89 03.


1.Why do people travel?
      2.What are the most popular means of travelling?
      3.What do people learn about while travelling?
      4. Do you like to travel?
      5.When was the last time you travelled?
      6.Where did you go?
      7.Who did you go there with?
      8.What means of transport did you use?
      9.How long were you there?

    10.Did you like your trip? Why?



КОНТРОЛЬНА РОБОТА - КОНТРОЛЬ НАВИЧОК РОЗУМІННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ - LISTENING

Інструкція : проглянути відео, прослухати текст та визначити які із поданних нижче речень є правдою (+), а які є кривдою (-). Відповіді надіслати на вайбер за номером 063 989 89 03



      
      1) You can see a lot of beautiful sculptures in the British Museum.
2) It is situated in Great Ruzvelt Street.
3) This museum is in a large, light-grey building.
4) The Manuscript Room came to the British Museum from Greece.
5) The British Museum is famous for one of the richest libraries in the world.
6) The most important English historical documents are kept in the Manuscript Room.
7) A lot of people, more than 6 million, visit the Reading Room every year.
8) The visitors can go to the room where well-known people sat many years ago.
9) There are pictures by Dickens, Thackeray and Shaw displayed in the museum.
10) Though the museum is large it won’t take you much time to look through all its collections.




Тема: ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ - SCHOOL LIFE.

Підтема: Уроки фізвиховання.

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.174-175), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will continue our speaking about school life and we will talk about such a subject as PE.

3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:




4. Основна частина уроку:

      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
          Опрацювати лексику по темі ст.174-175 - записати у словники
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.1  ст.174
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.2 ст.175 - читати та перекладати
Впр.3 ст.175 - читати та перекладати
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Виконати наступні тренувальні вправи:
Написати ессе про важливість занять спортом (10 речень)

5. Заключна частина уроку:
     Домашнє завдання - Homework: Вивчити нову лексику по темі. Виконати всі тренувальні вправи. Повторити граматичний матеріал за допомогою easy-english.com.ua Написати ессе про важливість занять спортом (10 речень).



Тема: ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ - SCHOOL LIFE.

Підтема: Вболіваємо за улюблену команду.

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.176-177), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will continue our speaking about school life and we will talk about such a subject as PE.

3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:




4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
          Опрацювати лексику по темі ст.176-177 - записати у словники
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.5  ст.177
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.4 ст.176 - читати та перекладати
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.6 ст.177
      5) Опрацювати граматичний матеріал "Питальні речення" за допомогою easy-english.com.ua 
     
5. Заключна частина уроку:
     Домашнє завдання - Homework: Вивчити нову лексику по темі. Виконати всі тренувальні вправи. Опрацювати граматичний матеріал за допомогою easy-english.com.ua . Впр.6 ст.177 - письм.



Тема: ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ - SCHOOL LIFE.

Підтема: На уроці англійської мови.

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (ст.178-180), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will continue our speaking about school life and we will talk about such a subject as English.

3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:






4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
          Опрацювати лексику по темі ст.178-180 - записати у словники
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.1  ст.178
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.4 ст.179 - читати та перекладати
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.6 ст.180
      5) Опрацювати граматичний матеріал "Модальні дієслова" за допомогою easy-english.com.ua 
Впр.3 ст.179
     
5. Заключна частина уроку:
     Домашнє завдання - Homework: Вивчити нову лексику по темі. Виконати всі тренувальні вправи. Опрацювати граматичний матеріал за допомогою easy-english.com.ua . Впр.6 ст.180 - письм.



REVISION - ПОВТОРЕННЯ

Тема: УКРАЇНА. КИЇВ.

Підтема: Київ - столиця України.

Мета: 
Ознайомлення учнів з новими ЛО;
Вдосконалення техніки Reading;
Вдосконалення техніки Writing;
Практикувати учнів у Listening (продивится іншомовне відео  - введення в іншомовну атмосферу);
Формувати комунікативні навички - Speaking;
Виховувати прагнення до знань.

Обладнання: робочий зошит, підручник (cт.134-140), електронні ресурси

Хід уроку:
1. Привітання - Greeting: Good morning, pupils!
2. Повідомлення теми та мети уроку - Aim: Today we will speak about Kyiv.
3. Введення в іншомовну атмосферу, розвиток умінь аудіювання (Listening) - Warming up:



4. Основна частина уроку:
      1) Подання та відпрацювання лексичного матеріалу - Vocabulary Practice:
          Опрацювати лексику по темі ст.134-140 - записати у словники

      
      2) Розвиток умінь мовлення - Speaking: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.1, ст.134
Впр.3,4, ст.139
      3) Розвиток умінь читання - Reading: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.2, ст.139
      4) Розвиток умінь у письмі - Writing: Виконати наступні тренувальні вправи:
Впр.6, ст.140
Впр.5, ст.140

5. Заключна частина уроку:

     Домашнє завдання - Homework: Вивчити нову лексику по темі. Виконати всі тренувальні вправи. Повторити граматичний матеріал за допомогою easy-english.com.ua 

Комментариев нет:

Отправить комментарий